czwartek, 27 sierpnia 2015

WELCOME TO MY WORLD



Postanowiłam powrócić do blogowania. W końcu po części jest to sposób na wyrażanie siebie. Czasem warto podzielić się ze światem swoimi opiniami, sugestiami. Czasem warto się kogoś poradzić, sprawdzić jakie inni mają zdanie na dany temat. Czasem warto włączyć się w dyskusję, bo każdy jest inny, każdy inaczej widzi świat, a taka wymiana poglądów może nam pomóc w postrzeganiu pewnych rzeczy i wszystkiego co nas otacza. I to ten fakt, że każdy z nas jest inny i każdy z nas widzi inaczej sprawia, że życie jest ciekawe. Inaczej wszystko byłoby jedną wielką monotonią.

Nie będzie to blog w którym będę cały czas trzymała się jednego konkretnego tematu. Chcę tutaj poruszać rożne życiowe sprawy, zainteresowania, światowe nowinki, tematy filmów, muzyki, fotografii i wszystkiego co mnie interesuje.

Jestem otwarta na innych, chętnie będę zaglądać na Wasze blogi, chcę prowadzić z Wami dialog, wybudować pewną więź. Doskonale wiem, że coś takiego istnieje. Kilka dobrych lat temu prowadziłam bloga i wiem, że nawet przez zwykłe (lub niezwykłe) blogowanie można się zżyć z ludźmi.

Mam nadzieję, że będę mogła się tutaj na swój sposób realizować. Wierzę, że mi w tym pomożecie. Bardzo, ale to bardzo potrzebuję Waszej pomocy i wsparcia, bo jeśli będę wiedziała, że jesteście to będę miała ogromną motywację do działania i będę robiła wszystko, aby Wam się tutaj podobało oraz abyście tutaj chętnie zaglądali.

Pozdrawiam Was serdecznie,
Kinga





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga